OBSERWUJĄ

środa, 23 stycznia 2013

PODWÓJNY PODBRÓDEK

Hej Dziewczyny!Macie może problem z podwójnym podbródkiem mimo braku nadwagi?
Z doświadczenia wiem, ze nawet jak nie ma się nadwagi,a mamy podwójny podbródek to i tak wyglądamy na otyłych. Jest wiele pulchnych dziewczyn, z ładną szczupła twarzą i reszta ciała już tak nie przeszkadza. Niestety u mnie jest odwrotnie i widzę, ze sporo dziewczyn ma z tym problem. Jako, że mam świra na punkcie sportu to stwierdziłam, że na pewno są na to jakieś ćwiczenia. Dobra wiadomość są! :D Wystarczy wklepać w net to hasło i wyskakują rady. Tu macie dobrego linka:


"Gdy podwójny podbródek odziedziczyłaś po przodkach, sprawa jest jeszcze trudniejsza. Oznacza to, że w tych miejscach zgromadził się tłuszcz brunatny (a nie żółty jak przy nadwadze), który wyjątkowo trudno spalić, służy on bowiem do magazynowania energii na czarną godzinę."

Ten ustęp chyba mnie dotyczy:/ ... w każdym razie, ćwiczę ok 2 miesiące, tak często jak mi się przypomni, teraz znacznie częściej niż na początku :) Widzę nieznaczną różnicę, mama też widzi wiec opłaca się ćwiczyć :) Ja kupiłam sobie też takie urządzenie, często go używam :)
W tym momencie też :P


Jeśli kiedykolwiek uda mi sie uzyskać piękny profil to oczywiście się pochwalę, jak wiadomo jest to proces pracochłonny i trwać musi miesiącami, tak samo jak z treningiem reszty ciała, na szczęście jestem zmotywowana :) Zachęcam do ćwiczeń :)





a tu kilka filmów dotyczących redukcji zmarszczek na twarzy i poprawy owalu twarzy







tu macie pokazane urządzonko, które pomaga w ćwiczeniach







POZDRAWIAM

HM :)

5 komentarzy:

  1. Jak na to patrzę to myślę, że z dwojga złego wolałabym zastrzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hyhy, lipoliza działa szybciej ale jest kosztowna,a tu efekt pojawia się po wielu miesiącach, do "szczęki" można się przyzwyczaić :P

      Usuń
  2. hej, jak nazywa się to urządzenie? ćwiczysz nim jeszcze? są spektakularne efekty? ja dzisiaj się obudziłam i stwierdziłam, że z moim podbródkiem nie jest dobrze. trafiłam tutaj z googla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, kupiłam to urządzonko, na początku boli twarz ale po kilku dniach się przyzwyczajasz :)Mogę stwierdzić, że po około 2 miesiącach tych ćwiczeń, (robiła to dość intensywnie) siedząc przed kompem (może wyjść kilka godzin dziennie:P). Wiadomo ruszasz tym 5 minut i przerywasz bo boli rzuchwa, ból przejdzie i znów 5 minut i tak ile wejdzie w ciągu dnia. Niestety kilka dni temu też stwierdziłam, ze mój podbród znów się rozrósł (eszta ciała na tym samym poziomie)...po około miesiącu, w którym skusiłam się, a to na jakiś syrop klonowy,a to inny cukier gdzie był syrop glukozowo-fruktozowy :/ Już wiem że był to błąd!Urządzenia nie mam, zostawiłam je w Polsce, na szczeście zostają mi jeszcze ćwiczenia, których możesz znaleźć bardzo wiele na YT. Zachęcam do ćwiczeń lub tego czegoś :) Pomoże o ile będziesz regularna i zminimalizujesz spożycie cukrów. Niestety w tych miejscach: podbródek, powieki zbiera się tłuszcz brązowy, który bardzo ciężko spalić (w pierwszej kolejności spala się ten standardowy, zółty najczęściej z cycków:P).

      Usuń
  3. Jeśli ćwiczenia nie pomagają, warto rozważyć też ultradźwięki - nieinwazyjny lifting.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...