OBSERWUJĄ

sobota, 29 czerwca 2013

WEGAŃSKI SERNIK Z TRUSKAWKAMI

Hej, dzis wrzucam sernik, który zrobiłam chyba we wtorek :)


spód wykonałam zgodnie z tym przepisem :
niestety oddzielało się od masy serowej, którą wykonałam zgodnie z tym przepisem :D
Masa serowa wykonana jest z tofu i z kaszy jaglanej, własnie do tego ciasta wykorzystałam moje piewrwsze tofu. Zmiany jakich dokonałam to: zamiast 4 łyżki syropu z agawy, dałam 6 (nie było za słodkie) dosypałam do masy garść rodzynków, zeby przypominało jeszcze bardziej tradycyjny sernik. W smaku wyszło super, mogę polecić ten przepis :)






takie ciacho jem razem z kawą, ostatnio pijam bezkofeinową
(niebawem zrobię o tym post bo trochę info odnośnie kawy mi sie zebrało).
Do tego zawsze są moje cisteczka, przeważnie zjadam jedno,zdarzy się, ze dwa.

Czasami również jak mam dzień na słodkości to równiez wieczorem zjadam taki kawałek ciasta z kawą. najczęsciej słodycze tego typu zjadam do kawusi :)





POZDRAWIAM

HM ;)

4 komentarze:

  1. O ja cie:O ale on wygląda smakowicie. Uwielbiam takie desery! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś sie skończył, ale mam plan na następny i chyba zacznę wprowadzac już małe bany na takie ciacha, boje się, ze się uzależnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie , muszę wypróbować koniecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, masa smakowała jak tradycyjny sernik, tylko ogarnij ten spód, jak napisalam, mój był wzięty z innego przepisu i oddzielał się od masy, nie zmienia faktu, że smakował dobrze i pasował do mniej słodkiej masy :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...