OBSERWUJĄ

niedziela, 21 lipca 2013

LEGGINSY LABELLAMAFIA

Laski, która z nas w obecnym czasie nie ma świra na punkcie legginsów?Wszedzie super grafiki na obcisłych legginsach, które doskonale uwydatniają wysiłki przysiadów :D 

Dla mnie idealnym połączeniem jest moja idolka BELLA FALCONI, która ewidentnie na punkcie legginsów i mody ma swira :D

Ona swoje legginsy kupuje w LABELLAMAFIA, z uwagi na nazwę zastanawiam się czy sama Bella w jakiś sposób nie jest powiązana z tą marką?
Umięśnione kobiece nogi, w fajnych legginsach, bajka :D

Oto kilka wzorów:


































POZDRAWIAM

HM ;)

11 komentarzy:

  1. ciekawe, co piszesz:) ja zawsze patrzyłam z zaciekawieniem na wzorzyste legginsy i zawsze wydawały mi się wymagające: odpowiednie tylko dla nóżek jak patyczki, może dlatego zawsze zwlekałam z kupnem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie różnica między chudymi nóżkami i umięśnionymi polega na tym, że pierwsze są kwestią biologii danej osoby lub dziewczyny głodzacej się (można to siągnąc szybko i bez wysiłku, niestety nie ma żadnych korzyści poza efektem wygłodzenia). Druga wersja to ciężki trening, szybszy bieg czyli lepsza kondycja, silne mięśnie czyli większe możliwości przy chodzeniu po górach czy przy innych sportach. Na szczęście kwestia piękna jest subiektywna i od Ciebie zależy co bardziej Ci się podoba. Ja jak widze umięsnione silne ciało to widze też człowieka, który miał na tyle silnej woli żeby nad tym ciałem pracować, mentalnośc Polaków powoli sie zmienia i osoba trenujaca to juz nie tylko głupi koksu :)

      Usuń
  2. Ale fajna ta kobita na fotkach a leginsy bajer! Mnie się podobają czarne z zamkami. Reszta też cudna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella wymiata, 156 cm wzrostu i 52 kg wagi, taka malutka a jak zbudowana :)

      Usuń
  3. Łaaa, ile fotek dziś na tym blogu... ;)

    Generalnie super wszystko, legginsy są takie stylowe i oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, na pewno wzory są fantazyjne, ale żeby nałożyć coś takiego na ulicę w małym polskim mieście trzeba mieć dużo odwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...hmmm, można nazwać to odwagą, ja akurat lubię jak ludzie na mnie patrza, bardziej nazwałabym to próźnością niz odwagą :D Co prawda wiele osób sie uśmiecha (najczęsciej młode gimnazjalistki:D) ale prawdę powiedziawszy nie interesuje mnie co mysli o mnie społeczeństwo bo nie żyję dla nich tylko dla siebie "miej wyj*bane, a będzie Ci dane" :D

      Usuń
  5. LABELLAMAFIA to marka Michelle Lewin 😉 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ją chce te pierwsze "moro" z czarną siatka ;) jak można je zdobyć ? I ile kosztują ? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...