OBSERWUJĄ

piątek, 5 sierpnia 2016

DZIEŃ DOBRY PO DWÓCH LATACH!

Hej, hej!Spontanicznie postanowiłam odnowić bloga:)Zapewne nikogo tu już nie ma, zobaczymy :D...W wiekim skrócie, znów wyjechałam do Kanady, jestem tu ponad rok. Oczywiście planuje zostać (kiepski pomysł, jeśli myślisz ciagle o GMO:P).

W wielkim skrócie: nadal trenuje, nadal mam hopla na punkcie diety i nadal przekazuje info dalej:)
Z dietetycznych nowości, zaczęłam mocno interesowac się frutarianizmem...dwa ostatnie lata byłam 75% raw vegan. Chyba chce pominąc 100% vegan i wskoczyć od razu na frutarianizm :)

...ostatnie kilka dni w mojej głowie siedzi jakiś komfort, że wkońcu znalazłam sesns swojego życia. Moja wizja to ciepła wyspa (przynajmniej sezonowo), joga na plaży, chodzenie beż butów, własna ziemia z doskonałymi warzywami i owocami. Baza do zarabiania pieniędzy w Kanadzie póki co :P
Ostatecznie chciałabym mieć miejsce gdzie leczy sie ludzi dietą i sportem, aah to piękne marzenie!Jeszcze troche na to musze poczekać :)

Małe podsumowanie ostatniego roku :D






















wyglądam na wkurzoną, nie pamiętam :D












Floof!


Halloween!




Deska!




...a własnie tu robie masoty, kostiumy dla ludzi, w tle Chuck z "Angry birds", jednego nawet wysyłaliśmy do Polski :D


9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję,że to powrót na dobre. Cieszę się,że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! A frutarianizm to genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...tak zgadza sie, na razie raczkuje ale czuje że to własnie ten kierunek!:D

      Usuń
  3. I trochę śmiesznie, i trochę strasznie. Dziwacznie i świetnie jak dawniej. Bardzo inspirująca całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...śmiesznie, strasznie i dziwacznie definiuje mnie kompletnie. Dziękuje!:)

      Usuń
  4. Bosze, jak cudownie, że wróciłaś! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...